wtorek, 5 lipca 2016

Kimonowa sukienka

Wierzę w polskie marki. Torebkę Chylak mam już rok. Dostałam kilkanaście wiadomości w jej sprawie. Nic się z nią nie dzieje, nic się nie przetarło, nie urwało... Mam pierwszą wersję bez podszewki, ale w ogóle mi to nie przeszkadza. Myślę nawet, że jej brak wyszedł na plus, bo worek ładniej się układa niż w nowszym (bardziej "sztywnym") wydaniu. Rozumiem wątpliwości, torebka nie jest tania. Jeśli mogę sama podpytuję inne osoby o rzeczy, które chcę kupić, zwłaszcza, że wiele ubrań i dodatków z polską metką jest dla mnie dostępnych na razie tylko online (wycieczki do Warszawy zostawię na później, gdy dziecko podrośnie). Szara sukienka to kolejny nabytek od Drunklegends. A na szyi łańcuszek z wisiorkiem firmy Minty Dot Anny Brzozowskiej (będzie się przewijał przez następne posty).

sukienka DRUNKLEGENDS / torebka ZOFIA CHYLAK /  buty RESERVED

19 komentarzy:

  1. Bardzo gustownie wyglądasz. Sukienka ma świetny krój. Z jakiego materiału jest wykonana? Przypomina len.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Rayon, poliester i elastan.

      Usuń
    2. to jest bawełna z małą domieszką;) Czarna to rayon;)

      Usuń
  2. Bardzo fajna sukienka :-) Cały zestaw świetnie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz - torebka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze klasa :) Pozdrawiam, Martyna PS: Miło Cię tu znowu widzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita sukienka. Lubię takie połączenia - wariacje na temat kimona :) Też zastanawiałam się cóż to za tkanina i przyznam, że przyglądając się fakturze myślałam, że to uszlachetniony len...

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, pięknie wyglądasz. Sukienka bardzo mi się podoba, za kolor, krój, to ciekawe wiązanie. Niby prosta, a jednak sporo się na niej dzieje, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentujesz, a włosy masz śliczne ! :)

    vixen fashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ta sukienka jest świetna.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. interesująca propozycja na wakacyjny look
    ❤️ 💙 💜

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też staram się wyszukiwać ciekawe polskie marki, często też jeżdżę na targi i odwiedzam concept story, żeby być na bieżąco. Twoja sukienka jest fantastyczna! Bardzo podobają mi się też torebki od Zofii Chylak, ale mam jeszcze kilka innych na oku - może na jesień lub zimę zdecyduję się na nowy model w swojej garderobie.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle zniewalająco! :)
    Ja sama sie juz przekonałam ze takie inwestycje sa siebie warte. Bo jak tanie kupujesz co chwile to na jedno wychodzi haha!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest przepiękna! Niby prosta, a bardoz ciekawa, bardzo w Twoim stylu. Ale przyznam że buty mi nie do końca leżą, generalnie te wiązane podobają mi się bardzo, ale jakoś w tym wydaniu niekoniecznie...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń