czwartek, 12 czerwca 2008

Wyprzedaż szafy

ZASADY:

1. Kto pierwszy ten lepszy.

2. Wysyłka Pocztą Polską 14 zł.

3. Przy zakupie minimum 3 rzeczy wysyłka GRATIS.

4. Wszelkie pytania w sprawie rzeczy proszę kierować na ubrana-nie-przebrana@o2.pl lub w wiadomości prywatnej na facebooku.

5. Rzeczy wysyłam do 24h po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie.

6. Informacje z danymi do przelewu wysyłam w mailu.

*******************************

2. szpilki zapinane na kostce STRADIVARIUS / rozmiar 38 / wkładka 25 cm, obcas 8,5 cm / 49 zł



11. Spódnica vintage frędzle / rozmiar M (moim zdaniem S) / szerokość w talii 2x33,5 cm, w biodrach 2x47 cm, długość 73 cm / 9 zł


12. Spódnica ZARA / rozmiar S (moim zdaniem XS) / szerokość w talii 2x32 cm, długość 66 cm / niewielkie sprucie przy zamku / 9 zł





4 komentarze:

  1. Niestety nic nie w moim rozmiarze :(
    Musztardowy plisowanka jest obłędna

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o spódnicę, to równie dobrze mogłam napisać rozmiar uniwersalny ;) Ja mam XS / S a w niej chodziłam, mimo, że to rozmiar L. Gdyby ktoś miał nawt XL, to i tak się zmieści (Ty na pewno nie masz!)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty piękne, szkoda, że nie moje rozmiary :(
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica granatowa super! Kochana gratuluję sylwetki, zwłaszcza że po porodzie! Niestety na mnie wszystko za małe! Trochę mnie buty nęcą ale nie potrafię sobie wyobrazić do czego je włożę :) Magda P.

    OdpowiedzUsuń