niedziela, 24 kwietnia 2016

Natalia Siebuła CLASSIC

Wreszcie udało nam się sfotografować sukienkę w plamki w całej okazałości. Pogoda pozwalała ostatnio na noszenie jej bez okrycia wierzchniego (chociaż, jak widzicie, miałam ze sobą ramoneskę, która idealnie się dopasowała). Niestety sukienki nie ma już w sprzedaży, ale jeśli chcecie upolować inny model w urocze ciapki, to odsyłam na stronę Natalii Siebuły. Zostało jeszcze kilka modeli z kolekcji Classic, które można kupić w okazyjnej cenie (np. top na ramiączkach!) 

sukienka (dress) NATALIA SIEBUŁA / torebka (bucket bag) ZOFIA CHYLAK / pasek (leather belt) TOP SECRET / ramoneska (jacket)  H&M

polska moda, polscy projektanci
polska moda, polscy projektanci
polska moda, polscy projektanci
polska moda, polscy projektanci
Zofia Chylak, polska moda, polscy projektanci
polska moda, polscy projektanci
Zofia Chylak, polska moda, polscy projektanci

18 komentarzy:

  1. Sukienka piekna. Ja bym dodala jedynie szpilki czerwone zamiast czarnych. Dobrze Cie widziec. Ale az tak cieplo ze gole nogi? Czy nie gole? :) Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, czerwone szpilki też by się tu sprawdziły. A co do nóg, to mam rajstopy 15 den :)

      Usuń
  2. pięknie wyglądasz, a zdjęcia zachwycają. Taki powiew wiosny :)
    pozdrawiam!
    http://fashavable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, sukienka jest piękna!
    Zdjęć chwalić nie będę, bo zawsze chwalę, to nie chcę być nudna ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. To faktycznie musiało być super ciepło :) Kapitalne te zdjęcia i dobrze wyglądasz w tych "ciapkach" :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna sukienka!
    a powiedz jak sprawuje się torebka? już jakiś czas ją nosisz i je jestem ciekawa wrażeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam jeszcze tę pierwszą wersję bez podszewki, do której niektórzy mieli zastrzeżenia, ale szczerze mówiąc, mi jej brak nie przeszkadza. Chyba lepiej się układa niż nowszy model. Jestem z niej zadowolona, nic niepożądanego się z nią na razie nie dzieje i mam nadzieję, że tak zostanie.

      Usuń
  6. Ślicznie Ci w tej sukience kochana.
    Bardzo ładne zdjęcia !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarująco w niej wyglądasz i wspaniały plener wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, świetna kiecka a zdjęcia to już w ogóle obłędne! :)

    ps. jestem głupek - przeczytałam na początku samo "siebuła" ale widziałam tam "cebula" i mysle o co chodzi hahaha

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka, ma fardzo fajny, nie oklepany i oryginalny wzór. No i świetne miejsce na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam sukienki, a Twoja bardzo mi się podoba, jest uszyta z pięknego materiału. Wyglądasz w niej dziewczęco, zwiewnie i eterycznie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. własnie przypomniałaś mi o kolekcji Natalii. miałam od niej bardzo prostą tuniko-sukienkę. nosiłam niemal do zdarcia :)
    urocze scenerie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ubrania używają nie na wieszaku ale na sylwetce
    sukienka rewelacja
    pięknie...

    OdpowiedzUsuń