sobota, 31 października 2015

Z sentymentem

Z sentymentem wspominam czasy, kiedy zdjęcia na bloga robiliśmy dłużej niż 10 minut i nie ograniczaliśmy się jedynie do Strefy Kultury w Katowicach. Fotograf nie trzymał jedną ręką aparatu, a drugą wózka i nie miał rozbieganego wzroku (żona, wózek, wózek, żona :P). Na zdjęcia chodziło się wtedy, kiedy było najlepsze światło, a nie wtedy, kiedy jest: najcieplej, najprzyjemniej i zgodnie z rozkładem dnia dziecka. Lepiej może nie było niż teraz, ale na pewno prościej ;)

sukienka DRUNKLEGENDS / płaszcz DIANA JANKIEWICZ / torebka ZOFIA CHYLAK / buty BRUNO PREMI / biżuteria M PASZKIEWICZ

Diana Jankiewicz Drunklegends Bruno Premi
Drunklegends
Diana Jankiewicz Zofia Chylak Drunklegends

19 komentarzy:

  1. Skąd ja to znam :D A będzie coraz ciekawiej ;)
    W czerni wyglądasz dość pogodnie wbrew pozorom, fason płaszcza bardzo mi się podoba :-)
    I korzystajcie ze słoneczka kochani, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale najważniejsze chyba, że pomimo tych istotnych dość zmian, które zaszły zdjęcia nie ucierpiały ;)
    To znaczy - najważniejsze to i tak chyba jest w tym wszystkim to, by zadbać o Małego.
    A że przy okazji udaje Wam się nadal znajdować czas na zdjęcia i te zdjęcia w niczym nie są gorsze od zdjęć sprzed Wielkich Zmian, to trzeba się cieszyć :)!

    Świetne masz te kozaki, Elu!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia i ciekawa stylizacja. Pozdrawiam :)

    NOWY POST ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, a zimą już w ogóle hardkor bo jeszcze zimno..powodzenia kochana! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo chciałam napisać! :D No i jeszcze, ze masz piękny naszyjnik! Uwielbiam biżuterię Paszkiewicz. Trzymajcie się cieplutko cala rodzinka! :)) O.

      Usuń
  5. Mimo wszystko zdjęcia wyszły świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej bardzo fajna jesienna stylizacja.Uwielbiam takie połączenia kolorów. Czerń jest moim kolorem.
    Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko ma swój czas, a przy tym i niepowtarzalny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw:) Super kozaczki i płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Po zdjęciach w ogóle nie widać, że były robione w pośpiechu ;) Bardzo podoba mi się ten zestaw, wszystko idealnie do siebie pasuje. Klasa i elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz!! Zgadzam się z komentarzem powyżej, ze tego pośpiechu wcale nie widać :))
    Super, że nosisz na sobie tyle polskich produktów! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz:-). Rewelacyjna sukienka, płaszczyk również. Ja założyłam bloga mając już jedno Dziecię, teraz jest drugie, więc sesje robię głównie w domu i w pośpiechu:-). Ostatnio trafił się wyjątek i był plener, ale nawet wtedy było momentami w pośpiechu, bo Córcia w wózku się budziła. Wieczorami zabieram ją do swojej krawcowni i przyzwyczajam do swojego hobby:-). Przyznaję, jest intensywnie, ale też wesoło:-). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna możesz napisać mi jak sprawuje się ta sukienka? teraz na stronie https://showroom.pl jest przecena akurat na tą markę i się zastanawiam nad zakupem poważnie, a nie znam nikogo, kto kupił coś ich projektu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka rzeczy Drunklegends i służą mi bardzo dobrze. Jeszcze nigdy nie zawiodłam się na tej marce. Sukienka nosi się bardzo dobrze, nic się nie dzieje po praniu, itp. Jak dla mnie nie ma co się zastanawiać ;) Pozdrawiam

      Usuń