środa, 9 września 2015

Midi sukienka

Każdy ma swoją listę klasyków. Do swojej zaliczyłabym z pewnością spódnice i sukienki o długości midi, długie kardigany, skórzane buty (obcasy lub płaskie ale koniecznie ze szpiczastym noskiem ;)), bluzki i sukienki z odsłoniętymi plecami, delikatną koronkową bieliznę, spodnie rurki, lekkie swetry z kaszmiru, srebrną minimalistyczną biżuterię, doły z wysokim stanem, góry typu waterfall, spódnice ołówkowe, sukienki koszulowe. A Wy?

sukienka H&M / kardigan H&M / buty MANGO / torebka ZOFIA CHYLAK


21 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kardigany, a torbki Ci zazdroszczę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie klimaty, kardigan jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe spodnie , letnie sukienki do kozaków :) trench ... I dzwony .
    Tak sie ostatnio zastanawiałam nad moimi wyznacznikami stylu i to właśnie mi wyszło .
    Duże długie swetry tez :)
    Ale
    Do MIDI raczej obcas ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze wyglądasz świetnie ;) Cudowny sweter i torebka ;) Moje must have to rurki i klasyczne koszulki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw super, sama z chęcią bym go założyła :) ale niestety balerinki są okrutne... pogrubiają Ci łydki(co uwydatnia na dodatek długość sukienki), nie widać kostek... nawet niewysokie koturny a już na pewno buty na obcasie dały by super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) do midi obcasy zawsze będą wyglądały lepiej :)
      Tym razem jednak względy praktyczne wzięły górę (wygodniej było mi ubrać płaskie buty na dłuższy spacer z dzieckiem, ale przyznaję, że brałam pod uwagę szpilki). No i gdzie te moje kostki, faktycznie ich nie widzę :P i to chyba nie jest wina obuwia...

      Usuń
    2. Oj tam, oj tam i na szpilki przyjdzie pora :)
      Ela, wyglądasz naprawdę ładnie :)

      Usuń
  6. love this long cardigan

    http://hashtagliz.com

    OdpowiedzUsuń
  7. BARDZO FAJNE POŁĄCZENIE. SUPER LOOK.
    PODOBA MI SIĘ I TA KOLORYSTYKA

    OdpowiedzUsuń
  8. skórzane oficerki na jesień/zimę/wczesną wiosnę, czarne rurki, czarna kurtka z czegoś a'la flausz (a najlepiej wełny) na przejściową pogodę, czarna ołówkowa spódnica i biała, zwykła i prosta koszula. I mała czarna - ale o takiej długości i kroju, żeby można ją było założyć na wiele różnych okazji :)

    w tej chwili przychodzą mi do głowy takie "klasyki :)

    P.S. ja uważam, że te buty tu Ci bardzo pasują. i niczego nie pogrubiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie klasyczne sukienki, koszule i marynarki, typowej "biurwy", ale zawsze coś tam ciekawego przemycę :))
    Swetry w takim long wdaniu bardzo mi się podobają tej jesieni :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jestem zachwycona torebkę! Twój blog dodałam do obserwowanych :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm...klasyki to u mnie chyba zupełnie inne rzeczy niż u Ciebie ale ubieramy się zupełnie różnie;) W szafie nie może u mnie zabraknąć jeansowych szortów, frędzli, sportowych butów i sznurowanych baletek i butów na obcasie, sandałków gladiatorek, dużej masywnej biżuterii, okularów przeciwsłonecznych i oversizeowych bluz, bluzek i swetrów, białych Tshirtów. Za to w kwestii rurek oraz delikatnej koronkowej bielizny zgadzamy się w 100%. Podkradłabym Tobie worek jest suuuper!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja. Bardzo ładnie w niej wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. długie swetry i sukienki to to, co najbardziej lubię jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku, ten swetere ma świetną długośc! na prawdę idealna na jesienne dni :)
    buziaczki, Monia
    Zapraszam do Nas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super włosy i kardigan. Takie buty mi się w ogóle i na nikim nie podobają - ale jak komuś wygodnie, to niech nosi. Dla mnie takie klasyczne balerinki nie są wygodne, więc odpadają.
    AgaM

    OdpowiedzUsuń