środa, 30 września 2015

Banalnie

Zestaw taki, jak każdy widzi - prosty i (muszę się przyznać) zerżnięty nieco z manekina (o czym świadczą linki);) Lubię robić zakupy w internetowym Top Secret, bo opinie kupujących są przydatne. Zazwyczaj podawany jest wzrost modelki i rozmiar, który prezentuje. W dodatku dostępny jest dla mnie bardzo wygodny sposób wysyłki z odbiorem w najbliższym kiosku Ruchu. Pull and Bear, chociaż skierowany do osób dużo młodszych ode mnie, czasem zaskakuje fajnymi dodatkami (skórzane buty i np. ten pojemny worek - jak znalazł dla matki z dzieckiem, bo wydaje się, że nie ma dna :P). W Stradivariusie często kupuję buty, w każdym sezonie znajdę tam coś dla siebie (głównie moje ulubione fasony z czubkiem w szpic). A jeśli chodzi o Orsay, to ciągle czekam, aż wróci do formy. Kilka lat temu kupowałam tam namiętnie i bardzo fajne ubrania (krótki trencz ze zdjęć to jedna z tych rzeczy w mojej szafie, które od lat mi się nie nudzą). 

* To nie jest wpis sponsorowany przez żaden ze sklepów (a szkoda ;))

sweter TOP SECRET / spodnie TOP SECRET / buty STRADIVARIUS / worek PULL&BEAR / kurtka ORSAY


25 komentarzy:

  1. great outfit

    http://hashtagliz.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwyczajnie niezwyczajnie Elu wygldasz !

    OdpowiedzUsuń
  3. torba rewelacja
    zapraszam do mnie hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny zestaw! z chęcią sama bym w taki wskoczyła :)
    pozdrowienia dla całej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalenie podoba mi się zestawienie pasków i krótkiego zakieciku, rewelacyjnie wyglądasz :) Ja też lubię Top secret, ale nie pozwalam sobie zbyt często na zakupy z nowych kolekcji.
    Taki pokaźny worek to jednak bardzo przydatna rzecz dla młodej mamy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Teraz tyle rzeczy muszę zabierać jak gdzieś wychodzę ;) Sama pewnie wiesz.
      Jeśli chodzi o Top Secret przeważnie czekam na promocje (i na to aż dany produkt ma co najmniej kilka opinii).

      Usuń
  6. Fajny ten worek!
    Prawie tak duży, jak moja Torba - Borba (ach, szkoda, że nie czarny - miałaby koleżankę ;P).

    Ja też czekam na powrót dawnego Orsaya - od paru dobrych lat ten sklep bardziej przypomina mi średnio dobrze zaopatrzony lumpeks, niż sieciówkę.
    Ale kiedyś już chyba na jego temat rozmawiałyśmy ;)

    Bardzo ładnie, Elu wyglądasz - znowu się powtórzę, że zazdroszczę Ci tak uroczego wyglądania w jasnych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twoja Torba Borba jest chyba o wiele większa? ;) Minusem mojego worka jest to, że oprócz małej kieszonki nie ma żadnych przegródek. Kończy się wywalaniem wszystkiego na podłogę :D

      Usuń
  7. PROSTO I Z KLASĄ TO CO CENIE NAJBARDZIEJ.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale przecież ten zestaw jest bardzo fajny no i bardzo w Twoim stylu. Gdybym Cię zobaczyła w kombinacji printów lub futrze w panterę to pewnie bym się zdziwiła;) Sklepy o których piszesz P&B i Stradivarius też cenię za dodatki :) Zwłaszcza ulubione kapelusze;) A worek to masz obłędny !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kombinacja printów (zwłaszcza geometrycznych) by jeszcze przeszła, ale z futrem to już by było faktycznie ciężko :D
      Od kilku lat przymierzam się do zakupu kapelusza, zazdroszczę osobom, które potrafią "ograć" ten trudny dla mnie dodatek ;)

      Usuń
  9. może banalnie, lecz idealnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja - lubię taki klasyczny lifestylowy look :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny, prosty zestaw. Ale często taka prostota to właśnie najlepszy wybór ;) 'Pojemny worek w sam raz dla matki z dzieckiem', ale też dla studentki, takiej jak ja, która zawsze nosi milion rzeczy, a w takich torebkach najlepiej się mieszczą. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki zwykły casualowy look, ale świetnie połączyłaś z torbą . Super zestaw!!! Zapraszam również do mnie na www.eskaiemka.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Też często zaglądam do tych sklepów :).
    Ładnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe, co wrzucasz do tego worka ;) sama wiem po sobie, że im większa torba, tym więcej niewpodzianek można w niej znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zachwyciłam się torbą - lubię jeansy -
    zwłaszcza o takiej nasyconej barwie :)

    OdpowiedzUsuń