piątek, 10 kwietnia 2015

30 tydzień

Jestem zła. Zła na siebie, że mając tyle wolnego czasu, tak go trwonię. Miałam tyle planów - porządki generalne, zmuszenie się do gotowania, myślałam nawet o tym, żeby wreszcie nauczyć się robić na drutach, a najwięcej czasu pochłonęły mi ZJADACZE (wpadnijcie do Oli, daje do myślenia). Siedzę w domu i myślę, za dużo czasem. Myślę i narzekam, zamiast robić. Całe szczęście, że wreszcie zdarzają się cieplejsze dni - dotleniam nas, odcinam od tego domowego "marazmu" chociaż na chwilę. Tęsknię za dzieciakami z pracy.

*Buty ściągnęłam po kilku minutach ;)

tunika i spodnie H&M / płaszcz STRADIVARIUS


25 komentarzy:

  1. tak to bywa, że wydaje nam się, że jak będziemy mieć więcej wolnego czasu to tyyyyle zrobimy ... a potem jakoś się rozmywa, ale nie martw się, masz jeszcze sporo czasu , nadrobisz ;) zdjęcia przepiękne i wersja na płaskim nawet bardziej mi się podoba :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja w balerinkach/lordsach zdecydowanie fajniejsza i... prawdziwsza. ;)
    Serdecznie Was pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, jak czasu brakuje to jakoś ze wszystkim dajemy radę (nawet kosztem własnego snu :), a jak jest go w nadmiarze to nagle za mało, żeby zacząć cokolwiek :))))
    Pięknie wyglądasz w towarzystwie tej nieśmiałej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie myśl, że marnujesz czas. Celebruj słodkie nicnierobienie, bo skończy się wraz z urodzinami.
    Za mało doceniamy te zawieszone w czasie chwile.

    BTW - całą swoją ciążę przechodziłam w butach na koturnach :)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakbym siebie słyszała .... W ciąży wezmę L4 i poopiekuje sie sobą , pouczę angielskiego itp ... A niewiele zrobiłam .... Najchętniej spałam ....
    3/4 za tobą :) teraz czas Wicia gniazda :)
    Wiosna a jesień na twoich zdjęciach , moje zdjecia z lasu podobne . Jeszcze sie przyroda nie obudziła , póki co przeciąga leniwie .... Zielone były tylko mchy ....
    Pieknie wyglądasz ! i tylko nie wkładaj dla nas tych szpilek , pieknie Ci i na płaskiej podeszwie

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka jesienna jeszcze ta wiosna u nas, prawda? Ale w powietrzu już się unosi coś więcej. Dotleniajcie się więc, spokojnie spacerujcie i nie myślcie za dużo ;). A "marnowaniem czasu" się nie przejmuj, bo ostatecznie to Twój czas i możesz go spędzać tak, jak chcesz. Nikomu nie jesteś go winna. Najważniejsze, żeby Ci to sprawiało przyjemność. Jak sprawia - to nie jest to czas zmarnowany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotki ;) Fajna miejscówka ;) Dużo zdrówka i odpoczywaj !!!
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. o, brzuszek już jest widoczny :)
    uśmiecham się do tych Twoich zdjęć, bo jest w nich (i w Tobie!) tyle spokoju...

    przychylam się do słów Gosi - Elu, nie daj sobie wmówić, że coś Ci przez palce przecieka.
    taki "marazm" (nie lubię tego słowa - bardzo) jest czasem potrzebny :)
    naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie myśl za dużo :) i nie bądź zła bo złość piękności szkodzi a ty piękna jesteś w tej ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty piękne, ale nie dziwię się że zdjęłaś! ;) Och tak mi przykro że daleko mieszkamy, bo bym się z Tobą pouczyła na drutach! Nie złość się, nie ma co.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna sceneria i Ty! Ślicznie Ci w tym stroju :) Mi leci 24 tydzień i daje radę z blogiem jak nigdy :D
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bo tak to już jakoś jest że im więcej czasu wolnego tym mniej jesteśmy jakoś w stanie zrobić. Ale wiesz co nie miej sobie tego za złe:) Jesteś teraz w tak szczególnym dla siebie czasie że mogłabyś przymknąć oko na takie małe grzeszki lenistwa;) :) Buziaki i trzymaj się***

    OdpowiedzUsuń
  13. robienie na drutach lub szydełku wciąga :) i nietuzinkowe rzeczy potem mamy :)
    Bajkowy klimat zdjęć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, a jako przyszła mama wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj dziękuję, nie wiesz jak ogromnie mi miło...

    Co do wolnego czasu... Mam koleżankę, która w wieku osiemnastu lat dostała od swojej mamy pamiętnik, który prowadziła przez całą ciążę i te osiemnaście lat życia córki. Musiało być bardzo wzruszająco.

    Pomyśl o tym!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, bo ciąża to czas wewnętrznego skupienia i wyciszenia, to co, że odpoczywasz, teraz Ci wolno, bo potem to dopiero będziesz zabiegana, wiem co mówię :) Koszulowa tunika świetna i nawet po porodzie wykorzystasz, też tak lubiłam chodzić w ciąży, było mi mega wygodnie. Buziaki i miziaj brzusio :)

    OdpowiedzUsuń
  17. każdy czasem ma gorsze dni, więc się nie przejmuj! Piękne dni przed Tobą, więc uśmiech i do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ela, jeszcze zatęsknisz za tym okresem!!! Odpoczywaj i rób sobie małe przyjemności :)
    Jak poszłam na L4 będąc w ciąży z Zosią całymi dniami siedziałam w internecie czytając blogi podróżnicze i obejrzałam wszystkie sezony Ally McBeal :). Przy Hani nie miałam już tak lekko ;P.
    Pięknie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. dużo zdrowia dla Ciebie i dzieciątka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam Cię, ja jak będę w ciąży na pewno nie zdobędę się na założenie butów na tak wysokim obcasie. Zresztą nawet teraz często mam opory ;) mama z klasą, tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakże wysublimowana sesja - śmiało mogłaby się znaleźć
    wraz z innymi Twoimi fotami - w albumie np. pt. "Kobieta"

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie patrzeć jak rośnie brzuszek

    OdpowiedzUsuń