wtorek, 27 stycznia 2015

Pastelowo

Jasne kolory może nie są zbyt praktyczne zimą, ale trzeba przyznać,  że na tle śniegu prezentują się całkiem dobrze. Co prawda poniższy zestaw nie nadaje się do noszenia gdy za oknem minusowa temperatura, ale przy odrobinie modyfikacji (jasnoszare botki, biała czapka i szalik) byłby jak znalazł. Na zdjęciach torba z eko zamszu, z którą się nie rozstaję odkąd ją mam. Bardzo mi było miło kiedy Kasia projektująca i szyjąca piękne torebki wzięła pod uwagę moje sugestie i uwielbienie dla minimalizmu i stworzyła szarą "Once". Z miejsca ją kupiłam, no bo jak tu nie kupić torebki, do której uszycia było się "inspiracją"? ;)
Ostatnio zauważyłam, że prawie żaden post nie obejdzie się bez zdobyczy z Allegro. Kilka miesięcy temu na aukcjach znalazłam piękny kaszmirowy sweterek w bladoróżowym kolorze i kremowy płaszcz Stefanel. 

płaszcz STEFANEL via Allegro / sweter NN via Allegro / spodnie ORSAY / pasek i buty STRADIVARIUS / torba KATTA 


21 komentarzy:

  1. Piękny zestaw! Wyglądasz niesamowicie kobieco. A w szpilkach się zakochałam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są świetne :D Idealnie kolory dobrałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. No Kochana przepięknie kobieco elegancko zawialo wiosna :) kocham takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, stworzyłaś piękne zestawienie z udziałem tej torby. Czuję się wyróżniona i dumna, że wybrałaś dzieło moich rąk do sesji. Czuję się z tym niesamowicie - dziękuję Ci za to :)
    PS. Świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz. :) Torebka jest świetna, bardzo ładnie się prezentuje. A szpilki w szpic dodają elegancji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale obłędny płaszcz!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu, cudownie Ci w pastelach!

    jak patrze na Ciebie taką, to z zazdrości mam ochotę się przebrązowić, bo też chcę tak w nich innych zauraczać ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetnie, bardzo elegancko i tak naturalnie jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu, wyglądasz ślicznie!
    A Kasia (mam nadzieję, że to przeczyta!) ma ode mnie szacun za wymyślenie takiej fajnej, krótkiej, kociej i niepowtarzalnej nazwy marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pastele sa dla Ciebie stworzone... albo Ty dla nich :) Bardzo fajny pomysł na noszenie tej torby, podoba mi się :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatnie, trochę romantycznie, a zarazem praktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie w tych pastelach ! Lubię te Twoje zdjęcia na tle zapisanych zasłon :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna stylizacja! Pieknie ci w takich kolorkach. Szpileczki idealnie sie zgraly z paskiem i do tego ten plaszczyk! Miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  14. istny powiew wiosny!
    ja takich ciepłych zimowych rzeczy w jasnych kolorach mam niestety niewiele i dopiero to niedawno zauważyłam :D
    bardzo podoba mi się jak dobrałaś te pomarańczowe energetyczne detale do reszty - super sprawa!
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz w tych pastelach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie. Delikatnie i kobieco!

    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw jak najbardziej ok tylko ta zwinięta torebka do mnie nie przemawia. I kolor moim zdaniem też średnio tu pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. pasteLOVE LOVE LOVE LOVE LOVE
    torba tak - ale tylko w całej okazałości...

    OdpowiedzUsuń