sobota, 3 stycznia 2015

Czarna mamba

Chociaż czasy, w których na okrągło chodziłam w glanach, słuchałam rocka gotyckiego i zdzierałam głos na próbach swojej garażowej kapeli, już dawno mam za sobą, sporadycznie przemycam jeszcze w ubiorze trochę swojego licealnego czarnego "stylu" ;) Czarną koszulo - sukienkę polskiej marki Drunklegends już kilka razy pokazywałam. To jedna z najbardziej uniwersalnych rzeczy w mojej szafie. Nowością są kozaki Bruno Premi, które kupiłam dzięki Kamili z Impractical Diary (uwielbiam jej styl i bloga!). Zachwycałam się nimi od dłuższego czasu i po długich poszukiwaniach myślę, że kupiłam je w dość okazyjnej cenie (różnica w cenie tych kozaków w różnych sklepach internetowych sięga ponad 300 zł!). Tyle o samym zestawie. Nowy Rok przywitałam bardzo spokojnie, co nie znaczy, że nie będzie się działo ;) Szykuje się największa życiowa rewolucja ;)

koszula DRUNKLEGENDS / kozaki BRUNO PREMI / kurtka H&M / kopertówka MOHITO


46 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twój dzisiejszy look rockowa dziewczyno!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy bym nie pomyślała, że takim kozakom można nadać klasy i nonszalancji :) pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak calkiem inaczej :) ale ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rockowa dziewczyna w Twoim wydaniu bardzo mi się podoba! Kozaki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele ciekawostek dziś nam zdradzasz :D, a zestaw, choć zupełnie inny od tych, które prezentujesz zazwyczaj, jest rewelacyjny!!!
    P.S. Fantastyczny zegar!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz jak zwykle świetnie!
    Ale najbardziej to mnie zafascynowała największa życiowa rewolucja. Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny look! Uwielbiam Twoje zestawy! Buziaki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. love the boots

    Giveaway on my blog!

    http://hashtagliz.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna koszula! myślałam, że to sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! ♥ A ta koszula wygląda jak sukienka! :D Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja, jak wczoraj zasypiałam, to mówiłam, że napiszę do Ciebie dziś, bo tak cicho u Ciebie, bo martwię się o Ciebie....

    a tu proszę, wstaje człowiek i widzi, że Ela jest znowu!

    z ulgą odetchnęłam.

    to po pierwsze, Elu - zdrowia do tego, by podołać rewolucji ;)
    bo że psychicznie jej podołasz to nie wątpię - wyglądasz na twardo stąpającą po ziemi osobę, więc na pewno sobie poradzisz.

    po drugie - Ty wiesz, że ja jeszcze z takiej "rockowości" nie wyrosłam i że kręci mnie to, co czarne i takie trochę glanopodobne, więc stylistyka tego zestawu jest "moja" jak najbardziej.
    podobasz mi się taka, chociaż jak zobaczyłam mniaturkę w blogrollu, to nie powiem, byłam trochę zdziwiona ;P
    w sensie, że w takim wydaniu, to ja Cię chyba nie widziałam nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. aż trudno oderwać wzrok, czerń nie jedno ma imię ;)
    powodzenia i szczęścia na ten Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zachwycona! Ta koszula-sukienka jest świetna, bardzo oryginalna. Całość super!

    OdpowiedzUsuń
  15. No powiem Ci ze rockowa babka z Ciebie :) tez kiedyś chodziłam w glanach :)
    Kozaki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ubraniową pozostałością po moich "rockowościach" są glany w szafie:), ale to chyba i tak pozostaje przede wszystkim w duszy:).
    Za rewolucję gorąco trzymam kciuki ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie! Buty są naprawdę świetnie, a koszula powalająca!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Jakoś nie potrafię wyobrazić sobie Ciebie w glanach :D Masz tak szalenie kobiecy styl... Strój, który masz na sobie bardzo mi się podoba! Ta koszulo-sukienka jest po prostu genialna! Szalenie podobają mi się też takie kozaki nad kolano, jednak ten fason nie jest mi pisany ze względu na dość niski wzrost ;) No i choruję na tę kurtkę :D A zdjęcia we wnętrzu są świetne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze Ci w takiej stylistyce , choć akutat buty mi sie podobają ... Umiarkowanie ()

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zachwycona koszulą i bardzo podobasz mi się w tym rockowym wydaniu. Nic nie straciłas ze swojej kobiecości :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz! Mignęła mi gdzieś marka od tej sukienki/koszuli na targach i chyba muszę się jej lepiejj przyjrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! ;) projekty Judyty i Oli są kobiece i proste - czyli tak jak lubię ;) poza tym nie wiem czy widziałaś ich piękne torby? :)
      ps. dziękuję bardzo oczywiście :)

      Usuń
  22. buty przednie - ja w swych dłuuugich glanach biegałam na imprezy
    przez prawie 15 lat - wystawiłam je przed blok - a gdy się opamiętałam
    i chciałam zaprosić je znowu do domu - ktoś mnie ubiegł, ha!
    do długich botków nie tylko sznurowanych mam słabość do dziś ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. No, kochana, zaskoczyłaś mnie dziś jak diabli! I opowieścią o tym wyciu z kapelą (no moja wyobraźnia, choć bogata, nie ogarnia Ciebie w tym kontekście, kojarzysz mi się raczej jako ułożona przedszkolanka), i tym ostrym lookiem. No Ciebie w wysokich kozaczkach się nie spodziewałam. Ale noś je noś! Twoją koszulosukienkę pamiętam z lata jeszcze - uwielbiam ją.

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszula mnie zaskoczyła jest rewelacyjnie, świetnie wyglądasz w tym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  25. jak nie jestem fanka wszystkiego na czarno, to powiem Ci, ze jestem tym zestawem zachwycona!!! super ta koszula czy tez sukienka! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz fenomenalnie! Jak zawsze wszystko perfekcyjnie dobrane :) Zapraszam do siebie, nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo pasuje Ci taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta koszula jest zupełnie rewelacyjna, wyglądasz świetnie!
    A rewolucja życiowa... hoho, czyżby robiło się Was więcej?

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny zestaw w czerni, całość bardzo na plus;)

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjnie wyglądasz w takim zestawie! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. czekam na tą rewolucje :)
    a zestaw nie banalny!
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  32. zestaw totalnie w moim stylu, jestem na tak!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba każdy z nas przechodził, przez okres glanów i zbuntowania hehe :)
    Kochana.... WOW!! petarda, wyglądasz fantastycznie! Mega sexy i zadziornie! :) :)
    Super, na prawdę, jestem na mega tak :)
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie bomba! Taki look z pazurem bardzo Pani pasuje. Prosimy o częściej takie zestawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super kozaki.

    OdpowiedzUsuń