czwartek, 11 września 2014

Chabrowy

Za każdym razem gdy odwiedzam stronę sieci COS znajduję mnóstwo ubrań, które idealnie trafiają w mój gust. Oprócz prostych form marka może pochwalić się bardzo dobrą jakością. Sprawdzając metki można znaleźć ubrania w 100% wykonane z wełny, kaszmiru, jedwabiu. Niestety ceny nie na moją kieszeń, ale od czego jest allegro? ;) Udało mi się już upolować kilka rzeczy w ten sposób (1, 2, 3, 4, 5, 6). Mimo sprawdzania wymiarów były też zakupy nieudane. Ubrania, które kupiłam czasem były za duże, bądź za małe, ale mimo wszystko, kupując outletowe sztuki (a czasem widuję nawet rzeczy obecnie dostępne w sklepie online po cenach dużo niższych) udało mi się wiele pieniędzy zaoszczędzić ;) Tym razem do mojej COS'owej kolekcji dołączyła prosta koszulowa sukienka w intensywnym chabrowym (kobaltowym?) kolorze. 


sukienka i torebka COS / buty ZARA



94 komentarze:

  1. Idealny kolor dla Ciebie. Wyglądasz fantastycznie i te buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No i z czerwienią szminki i torebki jest genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie Ci w tym kolorze. stylizacja jest nieziemska! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, jak Cię ten kolor ożywia! Aż promieniejesz. Wspaniale wygląda w połączeniu z czerwienią ust.
    Przypomniałaś mi o sukience w bardzo podobnym kolorze, którą mam - muszę ją odkurzyć, zdecydowanie nie dość często ją noszę :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja. Szpilki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mario, to dzięki Tobie te kolory! ;) dziękuję

      Usuń
  7. ależ uroczo wyglądasz:) taki chabrowy bardzo ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest obłędna:))) Wyglądasz czarująco:))
    Ja nie mogę oczu oderwać!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasują Ci takie koszulowe sukienki. A buty w tym kroju (kształcie? no, wiadomo o co chodzi) bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mi się najbardziej podobała cena tych butów - 29 zł :P

      Usuń
  10. Przepiękna stylizacja, dziękuję za komentarz i setną obserwacje :D Również leci follow :* Będę wpadać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie prezentuje się całość :) Zarażasz tą prostotą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To ze jestem fankę takich prostych form na tobie to juz wiesz . Wyglądasz pięknie ! Kolor , minimalnie podciągnięte kolorem szminki i torebki - ach

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna sukienka w stylu koszuli ,bardzo łatwo mozna ją łączyc na rozne sposoby :) swietne kolor torebeczki dobralas!

    OdpowiedzUsuń
  14. W prostocie tkwi piękno :) I ten granat (kobalt?) naprawdę jest pięknym kolorem, czerwona torebka fajnie z nim kontrastuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! rewelacja! jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja. Cudowna w swej prostocie

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbjam twój styl, prostota i te kolorki bardzo do ciebie pasuja )

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieknie! Aż miło się patrzy na Twoja stylizację. Wystarczyły 2 kolory, odważne kolory, a Ty zrobiłaś z tego minimalistyczny majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziękuję! :)) bardzo miłe jest to co napisałaś.

      Usuń
  19. O tak, polowania na allegro czy innych portalach kup/sprzedaj to bardzo dobry sposób na zakupienie fajnych rzeczy w ludzkich cenach.

    Mogłabyś spokojnie być ambasadorką marki COS - po pierwsze tak przekonująco tu o niej mówisz, po drugie jesteś żywą pochwałą prostoty i szlachetności stylu.

    Uwielbiam połączenie kobaltów i czerwieni, więc wzdycham tu z zachwytu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) oj, nawiązać współpracę z COS to byłoby coś ;) to jest dla mnie najlepsza sieciówka w chwili obecnej, która idealnie się wpisuje w to co lubię. Mam to szczęście, że stacjonarny sklep jest w Katowicach, ale jakoś dziwnie się tam czuje. To chyba przez te ceny i to, że zwykle nie ma tam wielu ludzi. Chyba nie kupiłabym niczego po cenie regularnej, przy łapaniu okazji jest większa frajda ;)

      Usuń
  20. Przepiękny kolor! :) Idealnie pasuje do Twojej urody, wzajemnie się uzupełniając :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Paula z MamajBags

    OdpowiedzUsuń
  21. ja używam nazw "kobaltowy" i "chabrowy" zamiennie :D
    bo to chyba jest ten sam kolor ;P
    "kobaltowy" brzmi dostojniej ;P

    ale tego tam - do sedna przejdę: no więc kobalt z czerwienią, to jest to co lubię.
    dlatego żałuję, że sama nie mogę czerwieni do niego nosić.
    bo w samym kobalcie mi dobrze, ale z braku innych możliwości przełamuję go czernią.
    czerwień zostawiam sobie wtedy na paznokcie i usta.
    więc - smutno mi trochę, no :(

    a - i podoba mi się taki model kopertówki! muszę poszukać podobnej, bo dawno w żadną kopertówkę nie inwestowałam ;P

    P.S. podobają nam się te same zdjęcia u mnie :> wiedziałam, że mamy wiele wspólnego ze sobą, wiedziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. mega zestaw;))
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ach Ty esktra koszulo sukienka znow <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny set, prosto, klasycznie, w pięknym kolorze.
    Pozdrowienia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny kolor i świetne zdjęcia :) masz cudowne włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! mam ciągłe wyrzuty sumienia, że tak nie dbam o nie :/

      Usuń
    2. nie martw się, ja o swoje także niezbyt dbam ;)

      Usuń
  26. Obłędny kolor, jednak nie dla mnie, Ty wyglądasz zjawiskowo ! A w cos to wszystko jest piękne:) W bucikach się zakochałam :* Czekam kochana na jakąś typowo jesienną stylówkę:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze jestem zachwycona Twoimi zdjęciami! Sukienka jest świetna, widać u Ciebie klasę i szyk :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo stylowe połączenie, z wyczuciem! To mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny kolor:)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. niby koszulowa, prosta sukienka, a tyle szyku i elegancji

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam u Ciebie zestawienia kolorystyczne, kontrasty :) urocze szpileczki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolnierzyk nie jest moim ulubionym wykonczenie pod szyja,, ale u Ciebie mnie zachwyca! Kolory pieknie ze soba wspolgraja!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz najpiękniejsze włosy jakie widziałam! Klasyka, to mi się podoba i buty czad.
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/09/second-hand-treasures-wielkie-otwarcie.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Głęboki chaber + Twoja jasna skóra + kolor bujnych włosów <3 Zachwycam się!

    OdpowiedzUsuń
  35. Sukienka jest przepiękna! Wygląda rewelacyjnie. I jak wspaniale wygląda z tą czerwoną torebką. Uwielbiam to połączenie. Tylko buty mnie nie zachwyciły...
    A ja do COS podchodziłam kilkakrotnie. I jak dotąd mam od nich tylko jedną czapkę;) Nie wiem, jakoś zdjęcia na tych smutnych, chłopięcych modelkach w wybitnie aseksualnej pozie nie trafiają do mnie. Już chyba na zwykłym wieszaku byłoby lepiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) buty faktycznie są dość specyficzne, ale zależało mi na tym, żeby były w tym samym kolorze ;)
      Co do zdjęć modelek się zgodzę :p Chociaż poglądowo i tak się przydają, bo widząc samo zdjęcie ubrania bez modelki (choć często fajniejsze) nie mamy pełnego obrazu. Można się potem nieźle zdziwić, że forma jest zupełnie inna na sylwetce ;) Nie wszystkie propozycje tej marki mi się podobają (stronię od takich bardzo obszernych rzeczy bez kształtu czy takich ubrań bardzo "androgenicznych" w stylu - stąd pewnie te modelki, żeby jeszcze bardziej taki efekt podkręcały). Mimo wszystko można rzeczy z COSa przerobić na kobiecą modłę ;)

      Usuń
  36. rewelacyjnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudnie jest Ci w tym kolorze, ale (ale!) jakie Ty masz śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  38. prostota i klasa! świetny zestaw. Te buty chyba nie mogłyby być inne. COS to dobra marka, a ubrania faktycznie są dobrej jakości. Na wyprzedażach ceny do przejścia! Albo wyszukiwanie okazji na allegro też dobre :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Och, ten kolor jest bardzo twarzowy, wyglądasz ślicznie, a torebka w mocnej czerwieni to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna sukienka :) Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale muszę powiedzieć, że masz mega gust! No i naprawdę jestem zakochana w tytule bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniałe buty, piękny kolor wyglądasz w nim tak dostojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialna sukienka :) Uwielbiam u Ciebie tą naturalność i swobodę, super !

    OdpowiedzUsuń
  43. proste czyste tlo i Ty w tym pieknym kolorze! super!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow! To jest Twój kolor. A w połączeniu z odcieniem szminki... przepięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Buty wyglądają bardzo ciekawie i idealnie do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie ujęta prostota..zaniemówiłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Pierwsze zdjęcie jest nieziemskie. buty masz wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  48. bo piękno tkwi w prostocie! Super !

    OdpowiedzUsuń
  49. Zawsze chciałam taką sukienkę, ale myślę, że bardziej odpowiadałaby mi w czarnej wesji :) Super zdjęcia, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  50. niesamowicie pasuje ci ten kolor!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Rewelacyjny zestaw! Zakochałam się we wszystkim co masz na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. doskonała prostota, świetne zdęcia!

    OdpowiedzUsuń
  53. Stunning
    Stay in touch!
    Can we follow each other on GFC?
    Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń
  54. Buty są super!:) i świetnie dopasowana kopertówka!:)

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo ładnie Ci w tym kolorze;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Sukienka fantastyczna, a z tymi butami i czerwoną torebką - mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  57. sukienka jak sukienka, ale jakie Ty masz piękne włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. szfir jest świetny , do twarzy Ci, no i ta torebka !!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Zakupy przez internet niosą ze sobą małe ryzyko, ale za to ile dają możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ktoś Ci już mówił, że masz piękne włosy?:D
    A zestaw super! Minimalizm w dodatkach, za to moc w kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  61. idealna prostota ! uwielbiam ten kolor a Ty w nim przepięknie wyglądasz , zwłaszcza w mixie z czerwienią <3 !

    OdpowiedzUsuń
  62. uwielbiam ten kolor, bardzo fajnie komponuje się z kolorem kopertówki, świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  63. Love your clutch dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  64. Zapraszam na konkurs – ubiór tygodnia. Do wygrania jest $50 za najlepszą stylizację. http://l-b-y.com.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  65. ale ta sukienka ma piękny fason, idealny! A do tego w chabrowym Ci tak idealnie! Pięknie podkreśliłaś jej kolor torebką ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Hot legs! :) Ciekawy fason, choć osobiście wolałabym by przód był troszkę dłuższy. Prawdę mówiąc nie znam marki COS. Nigdy nie widziałam ich ubrań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, ja też bym wolała, żeby nie było tej asymetrii i przód był równy z tyłem. Ale nie można mieć wszystkiego ;) dziękuję A. :)

      Usuń
  67. Bardzo lubię ten kolor :) Pięknie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Wspaniała stylizacja :) ślicznie wyglądasz! Kolor podoba mi się bardzo, bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  69. Powiem Ci, że to jedna z najlepszych ostatnich polskich stylizacji. Za każdym razem jak gdzieś ją widzę kolejny raz (głównie na portalach modowych jak mp) to podoba mi się jeszcze bardziej i teraz gdy mogę dokładnie zobaczyć zdjęcia stwierdzam to co stwierdziłem. Piękna koszulowa suknia w świetnym kolorze, przemodne pasujące szpilki i kopertówka (uwielbiam kopertówki) w doskonale zestawionej czerwieni. Idealny minimalizm. Dużą rolę odgrywają tu dzięki temu Twoje rozpuszczone włosy, które nadają eterycznego charakteru, a całość przełamuje świetne, surowe tło. Wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Rzadko zdarza się czytać tak rozbudowane komentarze, a od tych komplementów aż poczerwieniałam ;) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  70. Wow!! Idealnie w moim stylu:) ukradlabym wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  71. siła prostoty i koloru - dałaś czadu, kobieto <3

    OdpowiedzUsuń