środa, 9 lipca 2014

Pulpa

Kto zagląda na FB widział już ten zestaw ze szczegółami, których na szczęście nie będę na sobie prezentować ;) Miło jest mieć świadomość, że piękne jest nie tylko to, co widoczne. Uwielbiam bieliznę Rilke. Zazwyczaj zamawiałam gotowe biustonosze na platformie Showroom, ale tym razem poprosiłam o szycie na wymiar i to mój ulubiony komplet, leży idealnie.

Poniżej zestaw, który świetnie służył mi na wyjeździe. Było dużo spacerowania i wysoka temperatura. Musiało być wygodnie i przewiewnie. Główną rolę gra sukienka Pulpa, którą widzieliście już TUTAJ. Oprócz tego, że ładna i wygodna to jeszcze bardzo łatwa w 'utrzymaniu'. Mam ją już od jakiegoś czasu, można ją śmiało prać w pralce, a co najważniejsze - zwłaszcza w podróży - w ogóle się nie gniecie. Przed zdjęciami siedziałam w niej 6h w samochodzie, chciałabym żeby wszystkie moje ciuchy tak wyglądały po wyjściu z auta ;)

Do całości dobrałam bardzo proste sandałki, które zdaje się pokazała mi kiedyś na Allegro Magda (dziękuję) i torebkę, która urzekła mnie swoją prostotą. Biżu - wiadomo - w moim przypadku bez szaleństw. Bransoletka US z napisem 'less' i małe wkrętki Pandora wystarczą :)

sukienka PULPA / torebka DEICHMANN / sandały via Allegro 


30 komentarzy:

  1. Taki strój na upały jest najlepszy. Sukienka jest naprawdę świetna i na pierwszy rzut oka widać, że jest porządnie wykonana. Ja również niedawno zamówiłam (właśnie przyszedł) komplet od Rilke i jestem zachwycona. Leży idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten cielisty komplet Rilke to jeden z moich najlepszych zakupów :)

      Usuń
  2. Przecudowne zdjęcia :)


    http://fcknlady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. te sandałki fajnie wyglądają!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie Ty mi je pokazałaś przypadkiem?

      Usuń
  4. i że Ci się takie proste sandały udało znaleźć na allegro?
    przepraszam, że ja tak o butach, że nie o tej pięknej sukience - ona jest bardzo ładna, naprawdę, ale to buty mnie tu urzekły.
    i chyba jestem smutna, że ja nie mogę znaleźć takich, które mi się podobają :( już od roku :(

    P.S. ta sukienka, to jest bawełna? taka prosta, zwykła bawełna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie mi tylko Magdzie się udało, a ja skorzystałam z jej wiedzy ;) tutaj kupione http://allegro.pl/buty-damskie-sandaly-na-lato-humberta-czarne-37-i4398852272.html może będą jeszcze inne rozmiary niż 37.

      Sukienka jest z wiskozy z lycrą.

      Usuń
  5. wygląda na idealną sukienkę na upalne wieczory, przydałaby mi się identyczna. Urzekła mnie jej prostota i krój:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi sie ta prosta sukienka , mozna ciagle laczyc ja z innymi dodatkami ,super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to lubię takie dekolty na plecach no mam na nie jakąś manię;) Ślicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekno prostoty - to u Ciebie lubie! Sukienka absolutnie w moim stylu - wyciete plecy nadaj charakteru! Wygladasz wspaniale:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty jak zwykle czarująca , dosłownie :-) A takie sandałki mam podobne jak Ty jeszcze z tamtego roku z Zary tylko cieliste :-) Uwielbiam je.
    Sukienka piękna idealna na lato <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubie takie sukienki :)

    lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za uwagę :) Zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaintrygowałaś mnie tą bielizną na miarę. Też tak bym chciała! Gdzie się zgłosić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu tutaj https://www.facebook.com/rilkephilosophy :)

      Usuń
  13. Dokładnie, na wycieczki czy spacery luz i wygoda przede wszystkim, a Twoja luźna sukienka jest idealna na takie wypady :) Świetnie w niej wyglądasz :) Jest prosta, klasyczna, więc fajnie można z nią pokombinować :) miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka, bardzo podobają mi się też zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka idealna i bardzo uniwersalna, świetnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna sukienka ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka super! sport, klasyka, elegancja a przede wszystkim wygoda na co dzień to to co uwielbiam :)

    pozdrawiam,
    http://annsthing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna prosta sukienka. Niby zwykła, a wyglądasz w niej cudownie i zdecydowanie zwraca na siebie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna sukienka na letnie dni, szczgolnie super na bieganie po miescie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam minimalistyczne zestawienia ;) świetnie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie proste sukienki! Są niezastąpione :)

    pięknie wyglądasz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkim dziękuję serdecznie za poświęcony mi czas i komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać, że dobrze czujesz się w tym zestawie, a z Rilke jako bazą - wcale się nie dziwię! ;))

    OdpowiedzUsuń