sobota, 10 maja 2014

Czerwień / DanHen

Pierwsza czerwona sukienka w mojej szafie, właściwie pierwsze ubranie w tym kolorze. Dlaczego ja wcześniej na to nie wpadłam? Zakochałam się w tej sukience od pierwszego wejrzenia. Delikatna, kobieca, interesująca, zmysłowa... Zachwyciła mnie jej lekkość i asymetryczna forma. Bałam się tylko tego, jak będę czuła się w tak mocnym kolorze. Zupełnie niepotrzebnie. Cieszy mnie też, że sukienka została zaprojektowana i wyprodukowana w Polsce. Mimo, że marka DanHen działa od ponad 30 lat odkryłam ją niedawno dzięki zdjęciu kampanii wiosenno-letniej kolekcji w majowym Elle. 


sukienka DanHen // buty Kazar


36 komentarzy:

  1. Niesamowita sukienka .... Przepięknie wyglądasz .....
    Ja lubie czerwień :) i choć ostatnio daleko mi od kolorów ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz jak gwiazda! Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie! Fantastycznie! Nie wychodź z tej sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, wyglądasz wspaniale! Noś czerwień jak najczęściej! Jasnoskórym brunetkom w czerwieni przecież tak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej!! Przepieknie!! Uwielbiam czerwone sukienki a Ty wygladasz jak gwiazda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :*
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie. Jak pójdziesz tak na jakieś wesele to się panna młoda nieźle wkurzy :) Nie da się nie wpatrywać w te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma słów bym mogła wyrazić swój zachwyt...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo bardzo wszystkim dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow wyglądasz prześlicznie! Mega kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze zdjęcia :) cudoooowne szpileczki <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie Ci w czerwieni!! To jest ideal sukni w takim wlasnie kolorze, zwiewna, kobieca, oryginalna…
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, ktoś kto je robi ma naprawdę duży talent.Ktoś kto wybiera tło ma świetne wyczucie. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  14. KLASA!!
    czerwień niesamowita i piękne zdjęcia

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna czerwień, bardzo ładny fason sukienki i boskie buty, lady in red jak się patrzy :) i pięknie się komponujesz z tłem zdjęć :)
    I zapraszam do siebie na konkurs. Do wygrania karta upominkowa H&M o wartości 50zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz powalająco w tej sukience, kolor piękny!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam konwalie <3

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia i piękna sukienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka jest niesamowita!
    Pięnie w niej wyglądasz ,do tego te tło, jest bosko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy mogę zapytać jak z rozmiarówką tej sukienki? Zawyżona, zaniżona. Jaki to rozmiar? Rozważam jej zakup. Piękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rozmiar 34 tej sukienki. I zwykle taki kupuję, więc chyba rozmiarówka standardowa, ale warto sprawdzić tabelę rozmiarów. Kierowałam się głównie obwodem w pasie. Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Jaka piękna sukienka! Świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  23. o ja! cudnie wyglądasz:)
    promieniejesz, świetnie CI w czerwieni i genialne miejsce do zdjęć:)
    gdzie to jest?:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  24. ja uwielbiam czerwień i w sumie zdałam sobie sprawę, że mam mało rzeczy w tym kolorze. Błąd.
    Twoja kiecka ładna. Prosta a jednak na bogato. Robi wrażenie. Z kwiatami... mogłabyś tak iść do ślubu cywilnego;-0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To samo powiedziałam mężowi. Może na odnowienie ślubów wykorzystam :P

      Usuń
  25. Idealnie. Zazdroszczę Ci koloru włosów, bo jako brunetka, wyglądasz rewelacyjnie w czerwieni! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka piękna stylizacja! Zwłaszcza, że ostatnio zakochałam się w czerwieni. Ktoś pisał, że ma na oku tę sukienkę - gdzie można ją kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sukienkę można kupić w salonach DanHen albo online tutaj http://www.danhen.com/product-pol-58-Czerwona-sukienka.html :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ojej, rzeczywiście na górze jest nazwa strony, nie zauważyłam :) Nie jestem oswojona z szatą graficzną, jako że dopiero wczoraj odkryłam Twój blog, zresztą bardzo mi się spodobał. Poza tym mam niemal identyczne włosy (długość, kolor i tekstura) i z przyjemnością patrzę, jak pięknie wyglądają rozpuszczone w większości stylizacji - chyba przestanę się martwić tym, że nigdy nie mam pomysłów na oryginalne fryzury i zacznę je częściej nosić w ten sposób :)

      Usuń
    3. Cieszę się bardzo i miło mi czytać, że blog Ci się podoba :)) W kwestii fryzur jestem zupełną ignorantką i antytalenciem, a rozpuszczone włosy prawie zawsze się sprawdzają, więc nic się pewnie w tej materii nie zmieni ;) Noś, noś, podobno płci brzydkiej się takie rozwiane włosy podobają ;)

      Usuń
  27. sukienka cudna, pasuje do twojej urody

    OdpowiedzUsuń