poniedziałek, 26 maja 2014

Czerń i bordo

Mój voucher 200 zł na zakupy Lous, który dołączony jest do prenumeraty Elle, wreszcie doczekał się realizacji. Wybrałam bluzkę z nowej kolekcji Hello Japan, chociaż zastanawiałam się nad białą długą sukienką (zdrowy rozsądek jednak zwyciężył i ostatecznie do vouchera nic nie dopłaciłam ;)). Wiśniowa spódnica była już kiedyś na blogu, ale teraz idealnie dopasowała się odcieniem do koronkowego stanika Rilke ;) Na Allegro znalazłam ostatnio piękną, srebrną i minimalistyczną biżuterię. Naszyjnik możecie zobaczyć w tym poście, ale zaopatrzyłam się jeszcze w geometryczny komplet z kolczykami (sześcian na strunie i sześciany - wkrętki) i ostatnio na okrągło go noszę.

bluzka LOUS // spódnica i torebka ZARA // buty STRADIVARIUS // biustonosz RILKE // naszyjnik BIZULERIA via Allegro




21 komentarzy:

  1. wspaniała jest ta spódnica! że torebkę lubię, to już wiesz :)
    a naszyjnik piękny, bo minimalistyczny - ja lubię tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Mar :) jak zobaczyłam tą biżu na allegro to nie wiedziałam co wybrać ;)

      Usuń
  2. Pięknie, klasycznie, kobieco:) I tek skrawek rilkowego stanika - cudo. No i pierwszy raz widzę lunchboxa na pasku.
    Btw te buty są z obecnej kolekcji? Dorwałam niemal identyczne tyle, że z bladoróżowymi paskami (właśnie w stradi).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No niestety nie są z aktualnej kolekcji, kupiłam je chyba rok temu. Te z różowymi paskami też widziałam i byłam bardzo zawiedziona, bo widziałam je wcześniej na stronce sklepu i myślałam, że są cieliste :/

      Usuń
  3. Piękny naszyjnik ślicznie Ci w spódnicach w takiej długości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zdecydowanie to moja ulubiona długość :)

      Usuń
  4. Masz bardzo dojrzały styl , prosty i piękny i chce sie go oglądać znowu i znowu ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać :) Dziękuję bardzo Aniu. To chyba największa korzyść z rocznego blogowania, że wreszcie wiem, co lubię :))

      Usuń
  5. Subtelna, elegancka, takie są moje pierwsze skojarzenia związane z Twoją stylizacją :).
    http://turbanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę piękna ta bluzka z Lous!! Ale wiesz że ja najbardziej kocham Twoją spódnicę;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow niesamowita spódnica! Wspaniały kolor, nigdy nie sądziłam, że w wersji midi można tak kobieco i zmysłowo wyglądać :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprytnie to pokazałaś, fantastycznie wyglądsz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez mogłabym Cię oglądać bez końca!! Jesteś cudowna :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, a ta wystająca zmysłowa koronka jest wisienką na torcie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna spódniczka ;-); fason kolor materiał-po prostu bajka ;-)).

    OdpowiedzUsuń
  12. ta spódnica w połączeniu z czernią jest idealna, właśnie wczoraj miałam ją na sobie ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. fiu, fiu, jaki ponętny dekolcik.
    I Twoja ulubiona długość spódnicy, prawda?

    OdpowiedzUsuń