wtorek, 4 czerwca 2013

Zaklinam wiosnę

Lepiej nie pisać na temat tegorocznej wiosny, bo na usta cisną się same przekleństwa. Dlatego na przekór aurze za oknem - słoneczny żółty sweterek i sukienka w łączkę. Nie wiem czy można nazwać to stylizacją, nie ma tutaj bowiem niczego odkrywczego, a dla wielu takie zestawienie będzie być może staromodne. Dla mnie celem było uzyskanie efektu dziewczęcości, lekkości i wiosennych optymistycznych barw, które wprawią w dobry nastrój. 

ps. mam nadzieję, że sukienka przyda się podczas ewentualnej ciąży, jakoś ma tendencję do wypełniania się powietrzem w okolicy brzucha ;) 


sukienka ORSAY // sweter H&M

15 komentarzy:

  1. Pięknie! Romantycznie i kobieco :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jak tu u Ciebie pięknie!! Dodaję do obserwowanych będzie mi łatwiej tu wracać:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Taki krój kojarzy mi się właśnie z sukienkami ciążowymi, więc faktycznie, może i coś w tym jest:)
    Ja wychodzę z założenia, że zestawy które pokazujemy na blogach nie muszą być odkrywcze, ważne byśmy się w nich czuły dobrze i tak też wyglądały, Tobie z pewnością się to udaje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też przeklinam tę pogodę. Wrrr.
    Sukienka pod ciążowy brzuszek idealna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadanie wykonane lekko i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie ,dziewczęco i bardzo wiosennie <3 !

    OdpowiedzUsuń
  7. te zdjęcia są zjawiskowe! Fantastyczny blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie wygladasz, delikatne kolory Ci sluza :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczna sceneria zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja idealna na przywołanie ciepłych dni :) Ale ja się pozachwycam trochę nad Twoimi włosami, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się Twoja sukienka! Jest przepiękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. You look just too lovely. I adore your dress, it has such a nice print and colors. Really suits your skin tone. :)
    I'm following you now. :D If you want, you can find me on: http://fashion-shell.blogspot.com
    Lots of love! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś piękna :))!

    OdpowiedzUsuń