środa, 26 czerwca 2013

Minimalizm

Ostatnio odczuwam ogromną potrzebę uporządkowania przestrzeni, w której żyję. Najchętniej pozbyłabym się wszystkich zbędnych rzeczy, ubrań, książek i bibelotów, doprowadziła stan przedmiotów posiadanych do absolutnego minimum. Sama myśl o tym roztacza przede mną wizję prostej, klarownej przestrzeni, która rozjaśni moje myśli i poprawi samopoczucie. Tylko jak się do tego zabrać? Podnoszę rzecz, już prawie wrzucam do kubła na śmieci, ale przez głowę przechodzi myśl: może jeszcze się przyda... szkoda wyrzucić, to przecież prezent... może wcisnę się jeszcze w to kiedyś... Ambitny plan próbuję zrealizować kilka razy w roku i zawsze kończy się tym samym. Sentymentalną niemocą wyrzucenia czegoś, czego w ogóle nie używam, a co nie pozwala uzyskać mi upragnionego minimalizmu ;)


kurtka NEW LOOK // sweter H&M // spodnie sh // buty RESERVED

15 komentarzy:

  1. I taki look ja lubię:)świetnie wyglądasz:)pozdrawiam
    natiblondi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że są jeszcze naturalne kobiety, swietna stylizacja.

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja uwielbiam brązy ♥
    świetnie się w nich prezentujesz: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam książki pióra Dominique Loreau. Kiedy mnie po raz pierwszy naszła nieodparta chęć porządkowania przestrzeni, własnie z nich skorzystałam- bardzo pomocne.
    A co do zdjęć, podoba mi się kolorystyka, pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Sztuka sprzątania. Uporządkuj swój dom i swoje życie" - brzmi doskonale. Dokładnie jak myśl przewodnia tego wpisu. Dziękuję :) a tak w ogóle to masz przepiękne imię.

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz:) Cieszę się, że natknęłam się na tego bloga. Buty są rewelacyjne! Zgadzam się z Tobą - klasyka, klasyka, klasyka! A mniej, znaczy więcej. Obserwuję! Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie i będziemy się wzajemnie obserwować :) Buźka

    www.voguerka.blogspot.com
    www.facebook.com/voguerka

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie minimalizmu nauczył tato podczas comiesięcznego sprzątania szuflad - mojej i siostry. Nie miał litości, nie pytał się, czy chcę żeby zostawić czy nie. Dziś jestem mu za to wdzięczna, ponieważ mieszkanie w 38 metrach kwadratowych wymaga naprawdę wielu poświęceń i zbieractwo nie wchodzi w rachubę.

    Pięknie dziś wyglądasz, a nawiązując do drzewka - ja właśnie planuję takie zorganizować, ponieważ sama za miesiąc też świadkuję siostrze i chcę zrobić jej niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny klasyczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz podać jakiś numer katalogowy kurtki z new looka? :) Bo nie mogę jej znaleźć na stronie u nich :(

      Usuń
    2. Niestety patrzyłam na stronę i nie ma już tej kurtki :(

      Usuń
  8. Ja z oczyszczeniem szafy noszę się od dwóch lat.
    Nigdy nie udaje mi się wcielić planu w życie, ale bardzo się z tego cieszę - średnio co pół roku znajduję w szafie coś, co planowałam wyrzucić, a co nagle okazuje się mi niezbędne i ukochane, tyle, że jest noszone zupełnie inaczej, niż dotąd albo z czymś innym :)
    dlatego chyba porzucę plany szafowych porządków ;)

    o, proszę, Ty też masz karmelową stylizację - kurtka jest piękna, przygarnęłabym ją z wielką ochotą, bardzo twarzowo wyglądasz w tym kolorze, w fasonie także, bo to znowu lejąca się forma ;) a jak już wspomniałam przy jednym z wcześniejszych komentowanych przeze mnie postów - moim zdaniem takie są dla Ciebie stworzone.
    buty urocze - bardzo dziewczęce, niezwykle delikatne.

    OdpowiedzUsuń